سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بهترین آتلیه عروس را انتخاب کنیم

 

آتلیه عروس

 

اگر از آن دسته خانواده های مذهبی هستید بهتر است سراغ آتلیه عروس  هایی بروید که تمام کادر آن خانم هستند و مطمئن شوید که تدوین گران در داخل خود آتلیه مشغول به فعالیت هستند و برای عکاسی و فیلمبرداری داخل باغ ، بهتر است باغ هایی را انتخاب کنید که اختصاصی هستند زیرا اغلب باغ هایی که برای مراسم عکاسی و فیلمبرداری عروسی اجاره داده می شوند مختلط هستند و چندین زوج به طور هم زمان مشغول عکاسی مراسم خودشان هستند  .

 

اگر دنبال کارهای عکاسی و فیلمبرداری عروسی خاص و متفاوت می گردید ، ابتدای امر باید تعریف درستی از کار خاص و زیبا داشته باشید و اینکه به چه فیلمی ، فیلم خوب گفته می شود البته که این موضوع نیاز دانش فنی مباحث کارگردانی ، فیلمنامه نویسی ، صدابرداری ، تدوین و ده ها عامل دیگر است . طبیعتا شما قبل از ازدواج نمی روید دو جین کتاب سینمایی بخرید و مطالعه کنید که بتوانید آتلیه عروس انتخاب کنید ! پس راه حل چیست ؟ راه حل ساده است ببینید کدام آتلیه کارهایش و یا فیلم هایش در فستیوال ها و مراکز بین المللی معتبر رتبه بالا گرفته . شاید این سوال برایتان پیش بیاید که به لحاظ حفظ حریم شخصی کارهای عروس و داماد خودشان را در هیچ فستیوالی شرکت ندهند ، باید خدمتتان عرض کنم کسانی که عاشق کارشان هستند واقعا چشم پوشی از رقابت جهانی کاری محال است اغلب از مدل ها و یا هنرپیشگان ایرانی و یا خارجی ( دبی ، ترکیه ، چین ، کره و) برای این منظور استفاده خواهند نمود.

 

اگر از جمله عزیزانی هستید که نگران باقی ماندن آرشیو عکس ها و فیلم ها در کامپیوتر ها و سیستم های آتلیه عروسی تان هستید ، بهتر است آتلیه عروسهایی را انتخاب کنید که بعد از تحویل کار ، کل اطلاعات را از روی سیستم هایشان پاک می کنند ، من شخصا همیشه این کار را انجام می دهم چه مشتری بخواهد ، چه نخواهد پس از تحویل کار ها ، کل اطلاعات مربوط به عروسی شان را از روی سیستم ها پاک می کنم .

 

تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری در آتلیه عروس ! اینها فقط راه حلی عملی برای بالا بردن هزینه منوی شما هستند و به شما این اطمینان را می دهم که هیچ تاثیری روی خوب بودن عکس و فیلم عروسی ندارد . فیلم خوب ، فیلمنامه خوب می خواهد . دقیقا به مانند این می ماند که یک نویسنده بگوید اگر بخواهید یک داستان خوب بگویم باید از خودکار طلایی و دفتر گلاسه با جلد چرم استفاده کنم ! منظورم این نیست که تکنولوژی هیچ اهمیتی ندارد ، یقینا دارد ولی نمی تواند یک عکس و یا فیلم بد را تبدیل به فیلم خوب کند.

 

موضوعی دیگر که به آن خیلی برخورد کردم این است که خیلی از آتلیه ها مدعی می شوند کارهای ما به روز است ؟ این دقیقا یعنی چی ؟ مگر عکاسی و یا فیلمسازی ورژن دارد که مثلا هر ماه آپدیت می شه به ورژن بعدیش ؟ یعنی موضوع تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری واقعا قابل قبول تر از این مورد است.